Sötast

Selma, ja vem annars!? Om ni inte redan har förstått det så handlar den här bloggen allra mest om hur fantastiskt duktig och fin min lilla dotter är;) Jag kan ju nästan känna mig lite tjatig, hehe... Jaja, idag har jag inte mycket att skriva. Jag och Selma har fortsatt med vår städning här hemma, idag var det övervåningen och framförallt Selmas rum som fick sig en omgång. Vi hittade igen en morgonrock som Selma fått av morfar för rätt länge sen. Då hon fick den var den tokstor men idag när hon provade så passade den perfekt! Hon blev förståss bedårande söt i den och att hon dessutom insisterade på att ha sina solglasögon på sig gjorde ju inte saken sämre=)

I morgon ska Youssef till Luleå i jobbet. Det innebär att jag både ska lämna och hämta på förskolan. Har ju inte lämnat skruttan nån gång sen inskolningen, så det ska bli intressant att se om vi tar oss dit i tid och under ordnade former=)


  
                                                    Cooling!

  
        Sen skulle mamma oxå ha på sig sin morgonrock och sina solbrillor tyckte Selma...
#1 - - Sofia:

Så snygga ni är! Vad ska han göra i Luleå? Ska du lämna tidigt då? Lycka till, kram

Till top