Besök

Igår var Johanna och Sofia här på tjejkväll, lika trevligt som vanligt!!! Idag har vi haft besök av Ebba och hennes föräldrar. Ebba har blivit så stor, jag som trodde hon var 7 mån, det visade sig sen att hon faktiskt snart är 9! Selma kallade henne hela tiden för "bebis" och var nog snäll med henne men ville inte låna ut sina saker. Vi fikade och surrade, Selma satte i sig en glass, kex och saltapinnar...tur att det inte är varje dag som vi har sådant mellanmål!

Ikväll efetr att Youssef kommit hem så tog jag en joggingrunda. Huvva vad tungt det var. Det är iaf härligt att det är vår och det är ju riktigt skönt att vara ute. Jag har nu börjat ta cykeln till jobbet och slipper, tack och lov, att frysa ihjäl. Blir galen på mina ögon, nu har jag fått ett skavsår av linsen igen och det gör såååå ont!

   
   
                                      Glass i vårsolen för nån dag sen!


   

   
                                          Tokfia:)

   
                                           Selma och Ebba i lekhörnan!

                 En liten filmsnutt från idag...

    
#1 - - Sofia:

Vilken danstjej! Har tänkt anmäla Alice till pyttedans i höst, ni kanske vi haka på?! Visst är det skönt att jogga, speciellt efteråt! =) Kram

#2 - - mormor:

Vad Selma ser stor ut på bilderna.

Ingen bebis längre utan en stor tjej med mycket vilja och påhitt.

#3 - - Sofia & Ebba:

Tack för en trevlig eftermiddag!!



Härligt med jogg, själv var jag ute på en långpromis ikväll, och det är så härligt med vår! Mötte massor med folk som joggade och promenerade, det är så trevligt att se! Känns som att folket kommer fram nu!

Ses på måndag,puh!

Till top