Eid

Vi har haft en trevlig Eid. Paketöppning, härligt umgänge och god mat! Två dagar den här veckan har jag varit på kardiologikurs. Jätte roligt att plugga igen, iaf när det inte är på heltid :) Idag har mormor åkt till sina 3 andra barnbarn. När jag sa till Selma att mormor var hos moster och kusinerna, blev hon lite sur för att hon inte fått följa med. Igår visade hon sig inte från sin bästa sida när mormor skulle hämta henne på dagis. Då hon inte fick tutten på en gång (mormor förklarade att den var i bilen och att hon skulle få den där) så blev hon riktigt tvär och stackars mormor kom hem med både riv- och bitmärken. Det är ju så man skäms, var fasen har hon fått humöret ifrån? (jag vet att flera av er nu säger lite ironiskt..."Ja Sara var kan humöret ha kommit ifrån...*blink, blink*")Bitas och rivas hör inte heller till det hon brukar göra, och hon ångrade sig sedan hela kvällen igår. Är väl nyttigt det, för då förstår hon väl att hon gjort fel. Inte lätt det här med barnuppfostran...  Jag visar lite bilder från i Tisdags sen ska jag sova...


                       Selma har upptäckt det fuskinslagna paketet (det gick ju så mycket papper...)


                                 Öppnar energiskt, ni kan tro att hon blev glad, visst är det fint!?



                                 Fina flickor på lunch


                                                         Mina fina ♥


Vi kämpade med att få en fin bild, men tror ni inte busungen lyckats pilla ett majskorn i ögonvrån =)


  Vi var några familjer som hade gemensam fest på kvällen, Selma och Dina hade kul!


                              Den här sötnosen var yngst i sällskapet=)

#1 - - Sofia:

Vilket härligt kök! Fina bilder, ni verkar haft ett trevligt firande!

Till top