Mörker

Jag är sååå trött, kvällarna är ju så långa och så mörka nu! Skönt att det snart vänder! Full fart i veckan. Jag ska på ett möte i Stockholm på onsdag. Eller rättare sagt till Arlanda, för det är där vi ska hålla till. Känns lite sjukt att åka till Arlanda över dagen, speciellt eftersom att några av föreläsarna som vi ska lyssna till dessutom är från Umeå...men trevligt blir det säkert!

Vi har haft en jättebra helg. I fredags var vi på festligheter, det var föreningen "mama Africa" som hade fest och vi åkte hela familjen . Selma dansade massor till rytmerna av den afrikanska trumduetten som var där. På lördagen var vi sedan tillsammans med Sara, Adam och Dina på spökteater. Skrutt var intresserad men inte speciellt rädd=) Söndagen tillbringade vi med mormor som kommit hem efter några dagar i Uppsala/Stockholm. Hon har ju hjälpt min syster att flytta, och dom hade tydligen haft en rätt tung helg. Ska bli roligt att åka och hälsa på dom i deras nya lägenhet sen! Nu sova, känns som att jag inte får nog av den varan...

Ska bjuda på bilder från helgen senare när jag fått in dom från kameran, bjuder på en från Eid så länge! Tycker förresten att ni blivit lite dåliga på kommentera på sistonde, är det någon som fortfarande läser.....? ;)


                               Resturangvett á la Selma....peta majskorn i naveln =)
#1 - - Sofia L:

Jorå jag läser, om du skriver :=)

#2 - - Hanna:

håller med föregående. jag läser så ofta du skriver ;) KRAM

#3 - - Sofia:

Jag läser också! Söt bild. Jag bävar inför vår flytt känns drygt men skönt när vi är på plats. Kram

Till top