Härlig helg

ÅÅ vilken bra helg vi har haft. Det är så härligt när vi är lediga alla tillsammans. Fredagskväll tillbringades som vanligt på Sofiehem. Efter middagen la jag , Jonna och Selma oss i mamma och pappas säng och såg idol. Lördag förmiddag var vi till busplaneten med skruttan. Hon lekte och tjoade på, både jag och Youssef fick oss ett litet träningspass när man ska hänga efter i alla klätterställningar och bollhav=) Efter det så åt vi lunch på Nya konditoriet, jätte god salladsbuffé har dom! Vi åkte sedan hem med en liten tjej som var toktrött och somnade direkt i bilen. På kvällen hade vi blivit lovade barnvakt så vi åkte med Selma till Sofiehem, där hon fick sova över natten. Jag och Youssef passade på att gå på bio, vi såg den där facebook filmen. Helt ok var den! Innan dess gick vi dock och fikade på Station,  vi hade överlag en väldigt mysig kväll!

Idag tog vi en härlig sovmorgon, och så skönt att ni vi steg upp var klockan ändå bara 08.30, älskar att få ställa om till vintertid! Vi passade på att städa här hemma innan vi åkte till Sofiehem och hämtade skrutt. Nu ligger mina två gobitar i soffan och ser Piff och Puff, snart sovdags för en utav dom!

Lång vecka har jag framför mig. 3 dagars utbildning med vårdförbundet, tur att man har snäll familj som kan hjälpa till att hämta på förskolan.Vi har iallafall gjort en matlista för veckan så att det ska gå lätt att göra iordning maten när man kommer hem. Hoppas att vi kan sätta det i system att varje söndag göra en lista, känns så skönt att slippa tänka sen!


                                                        Dribblar bort pappa i innebandy


                                       Ibland undrar man vem som har roligast:)


                                               Hmm... finn 5 (läs 2) fel ;)


                                                 Jag tror minsann att nån har provsmakat av smootien pappa gjort

#1 - - Anonym:

Härligt med en sådan helg, det behövs! Ser att det är en till tjej som gillar pippi =) Hoppas vi ses snart! Lycka till i veckan. Kram

#2 - - Sofia:

Föregående inlägg var från mig!

#3 - - Frida:

Mysig och trevlig helg ni verkar ha haft! Mysigt att umgås hela familjen och även vara själva och ha lite tid för varandra det behöver man också. Jag och Kritian ska nog också ta och gå på bio det var jätte längesen.. Ha det gott och hälsa din mamma och familjen! Kram från Frida

Till top