Dagen D

Jaha 25 Augusti är här, men inte är det då nån bebis som behagar titta ut än verkar det som ;) Så Sorry, Sofia, Johanna och Hanna era datum har ju nu passerat. Får se om nån lyckas träffa rätt, min optimistiska syster tror ju på September bebis, jag hoppas hon har fel;) Jag har varit hos barnmorskan i förmiddags. Tack och lov verkar bebisen sjunkit ner lite till så nu slipper jag iaf åka ambulans in till förlossningen om vattnet skulle gå. Det gör ju liksom vardagen lite enklare.

Selma är på förskolan, tur för henne för hon skulle nog ha ganska tråkigt här hemma med mig just nu. Efter 3 år har jag dessutom tagit tag i att göra Selmas "när jag föddes- fotoalbum". Fattar inte att det ska ha tagit sån tid, jag gillar ju lixom att pyssla. Tänkte iaf att det var dags att ta tag i det nu, för annars har jag ju snart två album att göra! Nej nu ska jag ta mig en glass och sen hämta min lillskrutt på dagis. Idag blir det middag på Sofiehem, me like=)


                                          En av många gobilder som jag framkallat till Selmas album!
#1 - - Sofia:

Vilken bra sysselsättning i väntan på bebisen! Söt bild =) Var och träffade en 2,5 veckas bebis idag, hon var så liten. Längtar efter att träffa er snart! Kram

#2 - - Hanna:

hoppas det blivit en liten idag!

tänker på er! kram

#3 - - Syrran:

Jag sitter uppe mitt i natten, och så tjong tänker jag på dig...jag hoppas du inte ligger och sover haha. Vågar iaf inte sms:a för då blir du så arg om du sover sött. :)

Till top