fogar

Det blev inte någon arbetsvecka i veckan. Jag fick sjukskriva mig. I Helgen fick jag så vansinnigt ont i en fog, så att jag nästan inte kan gå. Det går hyffsat bra på förmiddagen men eftermiddagarna och kvällarna är jobbiga. Youssef har vissa kvällar fått lyfta upp mina ben i sängen :(  Försöker se det positivt, nu kan jag iaf vara hemma och vila! Sen får jag ju en massa tid med lillskruttan här hemma nu innan syskonet kommer. Jag har dock lite svårt att släppa kontrollen på jobbet, är nog hyffsat plikttrogen. Får försöka tänka att jag kämpat på länge ändå, det är ju faktiskt bara 2 veckor kvar nu! Nu ska jag försöka skriva min födelseplan, med Selma hade jag klart den flera veckor innan jag var beräknad....det är inte samma framförhållning med andra barnet :)


                                    Mina finingar, snart ska en 3:e oxå vara med på bild!

#1 - - Sofia:

Skönt att du får vara hemma och vila synd bara att fogarna är jobbiga för dig. Tur att lill*n är här snart! Kram

#2 - - Hanna:

Kämpa på Sara. Snart är betalningen hos dig och er! du har varit stark som kämpat såhär pass länge! :)

Om jag inte hinner skriva något mer innan lill*n kommer, så ska du veta att jag håller alla tummarna för att förlossningen går jättebra och önskar hela familjen lycka till med nya livet :) KRAM

Till top