Herr och Fru Öquist

Igår var vi på Johan och Johannas bröllop, otroligt trevlig dag och såååå fina var dom! Jag är så glad att bebisen valde att hålla sig i magen fram till deras dag iaf! Lite nervös fick jag ju förståss vara för att vattnet skulle gå under vigseln eller så, tala om att stjäla showen... Nu ska man då vänja sig med att säga Johanna Öquist...känns konstigt ;)

Selma har sovit två nätter hos mormor och Jeddi så vi är så glada att ha henne hemma igen. Är så tyst och tråkigt i huset när hon är borta. Jag fick några härliga kramar och pussar när hon kom hem idag, älskade unge! Nu borde jag gå och sova för imorrn ska jag ju upp och få iväg lillskruttan till förskolan igen, sen vet man ju aldrig när det är dags att föda barn! Sorry Sofia som tippade på den 21/8, det ser lite tajt ut ;)


                                   Vad funderar brudparet på?


                               Snyggingar


                      Som ni ser så var det en trevlig bröllopsfest=)


                                       Här var vi!


                   Vi fick ju oxå en heldag med Sofia, Emil och Oskar!
#1 - - Sofia:

Jag är också glad att ni kunde vara med på bröllopet! Får se om vi ses innan bebben kommer, annars stort lycka till! Kram

#2 - - Johanna:

Jepp nu är det gjort! Känns bara bra :) vi är väldigt nöjda med dagen. Fina bilder du tagit, kanske kan få dom nån dag? Nu väntar vi med spänning på bäbisen, hoppas allt går bra! Du är superduktig!! Kram

Till top