Besök på jobbet och pepparkaksbak!

Medan Selma var på förskolan så var jag och Leila bjudna på besök på mitt jobb. Även Jenny och Minna var där. Vi bjöda på gofika och fick fina presenter till tjejerna, tusen tack säger vi till mina goa kollegor! Det mesta är sig likt där på bygget, vi satt i vanlig ordning och trängdes i vår lilla skrubb till fikarum :)

Mormor hämtade Selma på förskolan så då passade jag på att göra stan en snabbis på eftermiddagen. Inga stora inköp blev det. En ljuslykta, som Selma ska ha när dom har luciatåg på förskolan, och strumpor till båda flickorna. När jag och Leila sedan kom hem var det full fart med pepparkaksbak i huset.

Grattis till Jonna som fyler 21 år idag! Kramelikram från oss! ♥


                                                                                    Fina kakor blev det!


                                            Mormor hjälper till så att Leila oxå kan va med!


                           Selma älskar att mysa med lillasyster, hon får säkert 100 pussar om dagen av henne!


                                                                  Lite mera mys innan läggdags


Finns mycket nackdelar med Youssefs jobb, typ arbetstiderna men fördelarna är en del dom oxå! Idag kom han hem med ett fleeceset till Selma, vindfleece overall till Leila, fleecejacka till mig, och det bästa av allt en Samsung Galaxy tab. Allt som han vunnit via tävlingar dom haft :)

Till top