Mellandagsrea

50% på massor av affärer och det riktigt kliar i shoppingfingrarna!! Jag älskar verkligen rea och brukar vara rätt duktig på att hitta fynd. Tyvärr så känns det som en omöjlighet att göra stan ensam med 2 barn, även om en tapper mormor dras med. Idag var vi iallafall ned en sväng till stadsbiblioteket. V läste en massa böcker och lånade med oss bok, film och datatspel hem. Sen var jag ju bara tvungen att springa in en snabbis på polarn o pyret. En klänning och byxor till Leila samt en tunika och strumpbyxor till Selma fick följa med hem.

Ikväll kom vår goa granne Parvin och knackade på dörren, med sig hade hon julklappar till flickorna. Hon hade köpt varsin klänning åt dom på Cubus. Verkligen supersnäll är denna kvinna och när hon vill ha en kram av Selma så kastar sig gumman i hennes famn. Det brukar inte vår dotter göra utan brukar faktiskt vara rätt reserverad mot andra än familjen.

Leila har varit lugn nu 4 kvällar i rad, vi hoppas att det har vänt och håller tummarna att detta håller i sig!

          
Igår bakade Selma muffins alldeles själv, hon måttade på känn med lite justering av mig och det blev riktigt bra!

           
                                                             Nybadad goplutt!

          
                                                            Goding!

Har varit dålig på att fota på sistonde...spark i baken på mig själv...Skärpning Sara!
#1 - - Adam Chennoufi:

Läser inte din blogg särskilt ofta men när jag väl gör det vill jag gärna att det ska finnas något nytt och saftigt att läsa om. Skärpning med uppdateringen!

Ett ösnkemål vore en video på Selmas version av "Leila Bakar"

#2 - - Syrran:

Jaaa video!!! :)



Hahaha när jag ser nyduschad Selma tänker jag fortfarande på Selmas tjut första dagen vi kom... "Maaaaammaaaa, maaamma, jag har ju glömt att tvätta håret idag!" Hoohoo tänk om mina killar sa så bara en gång i månaden.

Till top