Skrikbebis

Vi fortsätter att till och från ha oroliga kvällar här hemma. Bästa sättet att få vår lilla prinsessa nöjd är att gå ut på promenad med vagnen. Därför har det blivit många kvälls- och nattpromenader. Det gör mig inte så mycket egentligen. Hellre går jag ut och får frisk luft och en nöjd bebis än att vara inne och bli sönderstressad av bebisgallskrik. Ikväll när jag var ute så var det alldeles stjärnklart!

Selma hade idag sista dagen på förskolan för det här året. Nu väntar ett 3 veckor långt jullov! Vi hade gjort iordning strutar med rostade mandlar som "tack för i år present" åt fröknarna. Selma var väldigt stolt när hon fick gå och dela ut dem :)

Idag vände sig Leila från mage till rygg för första gången. Det var nog mest en olycka men runt for hon iaf! I mina anteckningar såg jag att Selma var nästan exakt lika gammal första gången hon vände sig.

Hade velat ha en skrikbild idag, men när jag för en gångs skull vill att hon ska skrika då ler hon bara det största leendet hon kan...

        
   Alltid solstråle..eller? Har jag förresten nämt att gullungen börjat dregla en del...


        
                   Klockan är midnatt och hon är piggelin;)


        
                             Fina strutar fyllda med Youssef-special!


        
                              Selma har blivit en hejjare på att styra laptopen...


        
                                  ...och på att grädda pannkakor!
#1 - - Sofia:

Så jobbigt för både er och Leila, hoppas det ger med sig! Oj så glada fröknarna måste ha blivit! Kram

#2 - - Annelie:

Tack snälla! Jo, jag tar dom själv.



Vilka fina strutar ni gjort!



Och bolibompawebben är ju verkligen the shit!

Genom den kan man köpa sig en halvtimmas egentid medan lillebror sover. Mycket uppskattat!

Till top