Extraslag

Irriterande och jag är ju dessutom lite nojig, jo jag pratar om mina extraslag. Jag tycker att det är otroligt obehagligt när hjärtat hoppar och man lixom måste hosta till. Trots att jag vet att detta är mer vanligt än ovanligt hos folk och att det inte är farligt måste något göras åt saken. Yrkesskadad som man är startar jag naturligtvis en grundlig utredning på mig själv och har gått med olika bandspelare som spelat in hjärtrytmen idag och igår. Summan av kardemumman: Idag hade jag 9 extraslag på ca 6 timmar, vilket är otroligt fjantigt och som en fis i rymden. Jag överlever även detta, och ska lägga ner ytterligare utredning...

Selma är glad, har inga extraslag vad jag vet, och håller nu på att somna. Over and Out!


                                                    Söt och minst lika busig som hon ser ut :)
#1 - - Sofia:

Fy för extraslag men skönt att det inte är farligt. Kram

Till top