Tappat stinget

Jag sitter och läser tillbaka i bloggen, oj så mycket sämre jag har blivit på att skriva. Både mer sällan och mindre roligt...jag har helt enkelt tappat stinget, måste rycka upp mig! Jag är ändå sååå otroligt glad att jag skrivit så pass mycket och länge som jag gjort. Jag som aldrig varit tjejen som skrev dagbok har ju för första gången lyckats ganska bra med det. Min mamma har sagt till mig flera gånger att se till att spara hela bloggen på något sätt. Tänk om hela cyberrymden skulle krascha och allt bara försvinna, så ledsen jag skulle bli. Ni andra som bloggar hur har ni gjort/gör? Någon som gjort en blok?

Selma, älskade fantastiska lilla busunge. Hon är extra mammig just nu, hör henne ibland på morgonen efter att jag stigit upp hur hon upptäcker att jag är borta. "Min mamma, vill ha min mamma...måste ringa henne". Igår vaknade hon och var ledsen en stund när jag inte var där. Idag berättade Youssef att när hon vaknade så var hon återigen lite gnölig och sa " nej, inte igen! Min mamma ska inte gå på jobbet"


                                     Älskling ♥  
Augusti 2009
Till top