WWW

Förra veckan var vi hemma med Selma tisdag och Onsdag. Hon hade varit dålig i magen på förskolan på måndagen så det var bara att hålla sig hemma. Magsjukorna verkar sprida sig som löpeld i hela Umeå just nu. Skrutt var då iaf pigg så det var riktigt trevligt för mamma att vara hemma=). I helgen har jag varit på årsmåte med Vårdförbundet i Vilhelmina. Det var riktigt trevligt fast jag har kommit fram till att jag trivs alldeles utmärkt med att bo i Umeå. Det var WWW (Wilhemina Winter Weekend), mest känt för dom toksprättar som frivilligt sitter 48 timmar på en isstolpe för att vinna några tusenlappar. Söndagen tillbringades att mysa med familjen och plugga kardiologi. Jag har kurs onsdag och torsdag i veckan.


                  Igår bakade vi pizza, Selma hjälpte koncentrerat till...


                               Tomatsåsen var tydligen god och skulle provsmakas flera gånger :)



Jonna lurade mig i Tisdags att det var semledagen, det var en månad senare... Semlorna blev dock uppätna ändå!

#1 - - Jonna:

Haha, sorry!!

Till top