Grejs...

Ja vi håller på med en massa grejs här hemma. Fast mest Youssef för jag jobbar ju på dagarna. Selmas hylla, docksäng, en vit trästol med förvaring och bebisens vagga är nu vitmålade. Det blev så fint! Jag ska ta en bild en dag och visa när vi ställt iordning allt. I lördags hade vi möhippa för Johanna. hon fick ta sig en cykeltur ner på stan och på vägen utföra olika uppdrag. Sedan fick hon prova på att åka vattenskidor och gummiring. Det var ju fantastiskt väder! Kvällen avslutades hos Sofia där vi sjöng singstar och spelade spel. Vi hade riktigt trevligt! Nu är det inte länge kvar till bröllop, hoppas att vi kommer att kunna vara där med tanke på att det bara är 5 dagar innan bebisen är beräknad.

 Igår tog jag en flexledig dag. Vi åt lunch på stan och strosade runt lite. Ska försöka att ta det lite lugnare och jobba lite mindre nu sista veckorna. Det börjar på att vara rätt tungt och det känns som om jag inte får nog med sömn för att vara utvilad. Dessutom hade vi ju bröllopsdag igår, 9 år, inte illa va!? Nu ska jag sträcka ut mig i soffan en stund=)


       har ingen ny bild så håll till godo med denna=)
#1 - - Sofia:

Tänk att ni snart har en bebis i vaggan! Spännande =) Kram

#2 - - Hanna:

Härlig bild på er!

Blir så spännande få se den lilla/e. Roligt för Selma bli storasyster! Kommer bli en toppenbra en!

Hoppas ni alla mår bra! KRAM

Till top