Det knakar i fogarna

Jepp det är vad det gör, jag har faktiskt haft rätt ont den senaste veckan. Det riktigt ilar i bäckenet och värst är det när jag reser mig efetr att ha suttit en längre stund. Det här är ju helt nytt för mig, hade inte sådana besvär när jag var gravid med Selma. Tycker att nu har jag ju lixom provat på det så nu kan det få vara nog! Har fått låna ett stödbälte av Sofia som jag hade idag på jobbet och det kändes faktiskt bättre.

Senaste veckan har det inte hänt så mycket. Vi har jobbat och varit på förskolan. Lite besök har vi hunnit ha oxå. Jenny och Emilia har varit här förra veckan och igår var Sofia, barnen och Johanna här. Jag har varit på förskolan på utvecklingssamtal. Selma är (vilket vi ju redan visste) en nöjd och glad tjej. Fröken Eva tycker att hon talmässigt är väldigt duktig och tror att det blir utvecklande för henne att få börja på storbarnsavdelning till hösten. Vi diskuterade en stund just det där kring Selmas språkutveckling. Vi var ju lite fundersam på om hon skulle bli "sen" med att prata då vi försöker ge henne två språk. Det verkar istället ha varit tvärtom, väldigt stimulernade för hennes utveckling vilket är kul!

Nu är det Grey´s, tydligen säsongsavslutning :(. Till helgen peppar vi för cirkusbesök och firande av vår goa 3-åring! Ni håller väl koll i tidningen på lördag!


                                Selma och Emilia leker med vatten på gården


                                     "Titta Mamma! Jag har gjort mysigt i köket"     ....oooo så glad man blir...


                                       Selma visar hur man ser ut när man är ledsen:)
#1 - - Sofia:

Skönt att bältet hjälper dig lite, ont i fogarna är inte skoj. Tack för senast. Grey's! Jag glömde helt bort det igår, var det bra?

Till top