Fortfarande liten...

Igår kväll när jag lagt Selma i sin säng så gick jag och la mig i vårt rum och tittade på TV. Länge låg hon tyst och jag trodde hon hade somnat, men efter ett tag så kom hon tassandes in i vårt rum och uppkrypandes i sängen.

Jag-  men selma, sover inte du? Vad är det?
Selma- Jag är fortfarande liten mamma, jag kan inte sova i mitt rum.
Jag- men älskade vän, är inte du en stor tjej nu?
Selma- neeeej, och det är kallt i mitt rum, här är det jätte skönt.

Vad kan man säga? Hur ska man kunna skicka tillbaka en sån liten sockertopp till sitt kalla rum? jag kan säga att det slutade med att hon sov i vår säng hela natten, MYS! Värst är bara att det kan komma att bli lite trångt när lillebror/lillasyster kommit ;)

                        
                                                    Fortfarande lilla Selma ♥
#1 - - Sofia:

Givetvis är det mysigast i mamma och pappas säng! =)

Till top