Ont

Det är nåt som hakat upp sig bak i ländryggen på mig. Känner mig som en 80-årig gammal tant. var skönt iaf att vara på vattengympa idag, hopas att det ska ge med sig i helgen annars blir det naprapat/sjukgymnst till veckan. Igår var Sofia och barnen här. Vi åt middag tillsammans när gubbarna ändå jobbar. Det var riktigt härligt väder så flickorna kunde vara ute en stund och leka innan maten. Bebisen sparkar hårdare och hårdare, livmodern ligger nu så pass högt att jag känner sparkar över hela magen.

Imorrn bli det heldagsjobb och sen midag på Sofiehem. Nu....SOVA!


                                              Våra go-ungar!


                          När jag sa åt tjejerna att le mot kameran, gjorde du surmun istället, busungar!


                       Jag lyckades fånga Oskar med ett litet leende på läpparna :)


      Jag försökte fota en av 3-d bilderna som vi fick på bebben, blev inte jätte bra men lite ser man ♥
#1 - - Sofia:

Jag tar de fina bilderna av dig! Tack för senast. Jag tror det är en lillebror i magen din! Kram

#2 - - fäten:

Halloj!

vad fina bilder,har ni inte frågat vad det är för kön?/kram

Till top