Kräkis

Leila kräks, kräks och kräks! Så fort hon har ätiit så kan man räkna med några kaskadkräkningar inan hon är klar. Vi går och torkar lite kräkfläckar på golven både här och där. Sen att man själv alltid har en vit utgnuggad fläck på axeln det har jag lixom fått lov att acceptera. Ändå så äter hon ju så korta stunder. Jag måste ta henne från bröstet för hennes portioner blir alldeles för stora om jag ska låta henne suga tills sugbehovet blivit tillfredställdt. Lillgumman, tur att hon gillar sin napp!

Igår var jag på tjejkväll med brudarna. Johanna bjöd på kladdkaka vilket aldrig är fel;) Idag har Jenny, Emilia och Minna varit här. Selma och Emilia älskar ju att leka ihop men dom hittar alltid på en massa dumheter. Dom blir så in i bombens busiga och påhittiga ihop. Idag hade dom lekt med vatten och blött ner i Selmas rum för att sedan dra ut en hel toarulle för att torka upp. Även klätt på sig en massa kläder och då dragit ut ur hennes garderob, hällt ut en flaska babyolja och en flaska shampo i badkaret, klistrat en hel docka full i klistermärken mm... Flera gånger har både jag och Jenny pratat med flickorna om att dom måste sköta sig när de träffas. Idag sa jag till Selma att jag blir ledsen när hon gör sådär. Då skämdes hon och sa att hon oxå blir ledsen, fast mest för att jag blir arg. Inte lätt med barnuppfostran!

Har oxå hunnit med att vara på vattengympa ikväll på terapibadet. Så härligt att få komma igång och röra på sig igen! Nu är oxå IKSU-kortet aktiverat så nu ska det bli mer av den varan.


                                                                      Lite systersnack


                                                  Dom otroligt busiga men goa kompisarna!


                                                                Jenny och Minna


                                                               Världens finaste lillasyster!
#1 - - Sofia:

Vilka busungar!

#2 - - Jonna:

Åååh, finaste bilden på Leila!! Kram

Till top