Telefontankar...

Jag går i telefontankar. min mobil börjar bli gammal och hakar upp sig en hel del. Frågan är ju nu bara vad ska man köpa? Känns givet att köpa någon typ av smartphone iaf. Verkar ju inte vara nån vits att ha en gammal hederlig telefon för snart går det väl inte att ringa med dom med tanke på hur snabbt utvecklingen går framåt! Hur ska man då bli klok i denna mobildjungel? Vad ska man ha? Vad är viktigt? Vad är ett måste? Vad är bara irriterande funktioner? IPhone verkar ju var mest poppis, jag tycker den verkar lite krånglig, fast det är förmodligen en vanesak. Tar tacksamt emot tips!

Ikväll var vi på middag hos Fam Erdogan. Mycket trevligt! Imorrn är det ny vecka och nya tag. Besök av gamla kursare, fotografering på förskolan, besök på jobbet, födelsedagsfirande och middag med goda vänner är lite av det som står på schemat. Hur hinner man egentligen med sitt liv när man jobbar? Jag har ju fullt upp fastän jag är hemma hela dagarna!

                  
                     Jag fick göra inbakade flätor på Selma en dag, så tjusig blev hon!

                  
                   Hade inte tid och lust att vara med på bild då hon såg på Charlie och Lola

                  
                                                          Leila, en blivande retsticka?

                  
                    Verkar vara en "pappas flicka" blir fortare nöjd hos honom än hos mig!
#1 - - Hanna:

Oj, ska det bli klassträff? :) jag kommer upp på lördagkväll. jag vet inte alls när vi är framme, men jag kanske kan ringa dig när jag är på plats och vet vad min syster satt för plan för mig och henne?

kram, till er alla!

#2 - - Sara:

Hanna: Nja kanske inte riktigt klassträff...Elina och Anna kommer hit på tisdag. Sen kommer ju du! Ja, faktiskt så var det ju halva klassen då ;)



Hör av dig när du är i stan, vi ska nog få till nån träff, söndag dag skulle passa mig perfekt! Kram

#3 - - Malin (Meja och Linas mamma):

Jag köpte en HTC sensation för 1½ vecka sen och är supernöjd med den. H har en Samsung Galaxy SII och är supernöjd med den! Jag tror att man ska gå på sin egen känsla! :-)



Vad fin Selma blev i flätorna, Impad över hur man får en 3-åring att sitta stilla så pass länge ;-) Leila växer ju så det knakar och det där med pappas flicka känner jag igen... Lina har varit Henkes sen dag 1... Har jag tur så får jag en kram någon gång ibland! :-P

#4 - - Sofia:

Du måste lära mig att göra så där fina flätor, jag försöker men det går inte! Kram

Till top