Lakritspuck

Ja detta är faktiskt värt ett helt eget blogginlägg. Har ni inte prövat denna fantastiska glass, så är det hög tid. GB glass har nämligen kommit på att skapa ett halvliters paket, vaniljglass med lakritsrippel. UNDERBART!

                               
                                        Paketet i genomskärning, perfekt portion!
                   Låt det stå framme några minuter så den blir så där härligt krämig innan den avnjuts!


Ja fastän detta som sagt var värt ett eget blogginlägg tänkte jag bjuda på några fler bilder. Hemmadag idag oxå, skönt det med tanke på det ruggiga vädret. Betalat räkningar vilket aldrig är kul. Det är underbart att vara mammaledig men ingen höjdare för ekonomin...


Leila är retro! Hon har en gnällperiod just nu. Är väldigt missnöjd på kvällarna. Ikväll var vi ute och styrde henne  i vagnen, då blir hon nöjd och somnar snabbt :)


Har svårt att bestämma om jag ska fota med eller utan blixt ibland, denna är utan första ni såg var med?


                     Selma vill bara spexa när vi ska fota oss tillsammans!


                                              Sötis visar vårmodet 2012?
#1 - - Sofia:

Synd att man inte tål mjölk annars hade jag provat, älskar ju lakrits! Fina bilder, jag tycker också det är svårt att bestämma mig för med eller utan blixt, tycker de utan blir mer levande. Men samtidigt måste det vara bra ljus för att de ska bli skarpa. Kram!

Till top