Lunginflammation

Jag har varit febrig till och från sedan i lördags. Jag en hosta som heter duga och det riktigt knastrar i bröstet när jag andas. Nätterna är värst då har jag sånna febertoppar (upp mot 40 grader) så jag antingen vaknar och tokfryser eller toksvettas. Detta i kombination med en make som inte har de charmigaste arbetstider direkt och två barn att sköta har gjort att jag inte haft mycket energi över. Tur att jag har mina föräldrar! Idag fick jag nog och åkte till vårdcentralen. Diagnosen inte helt oväntat : Lunginflammation. Har aldrig haft det förr och det är inget att rekommendera!

Skriver mer när jag känner mig pigg igen.


                        Ibland blir även storasyster trött...
#1 - - Sofia:

Krya på dig gumman! Kram

#2 - - Jonna:

Buu jobbigt att vara sjuk! Krya på dig! Men tur att du kan avlasta dig på mig och Adam som kan byta blöja på Leila ibland ;) hehe

kram!

Till top