Moster

Idag säger vi grattis till moster Miriam som fyller år! Jag spelade in Selma på mobilen när hon sjöng Ja må hon leva, sen skickade vi det till moster. Jag kan ju inte tänka mig att hon blev annat än glad :)

           
                                    Moster med en liten Selma i famnen

Annars  så har jag och Leila haft en hemma dag medan Selma var på förskolan. Bakat lite och passat på att laga annat än " 20minutersmiddag" . Idag blev det potatisgratäng och lövbit, väldigt gott! Synd bara att Youssef alltid jobbar så sent, är så tråkigt att vi i familjen nästan aldrig få äta middag tillsammans :(

       
                                  Selma har nåt projekt på gång inne på toan, full koncentration...

      
                                 Leila bjuder på en massa leenden här hemma, kul med kontakt!

      
                                                  Gláskit!
#1 - - Sofia:

Grattis Miriam, visste inte att ni fyllde år så nära varandra! Förstår att det är tråkigt att inte kunna äta middag ihop, jag gillar inte alls när Emil jobbar kväll. Vilka fina bilder på dina söta tjejer! Ses snart. Kram

#2 - - Hanna:

De är så himla söta båda två :)

Till top