Superettan och 29 år :)

Jepp i helgen blev det serievinst för UFC så dom spelar i superettan nästa säsnong, spännande! Jag var tillsammans med ca 6000 andra på Gammliavallen och såg matchen. Ingen skönfotboll direkt med det är målen som räknas och UFC vann med 2-1 mot Akropolis.

För övrigt har vi haft en trevlig helg. jag fyllde ju 29 höstar i lördags och blev uppvaktad med blommor, choklad och presenter. Selma var nog mest peppad över min födelsedag, det är ju viktiga saker! På dagen var jag dock med flickorna, mormor och Elliot på kulturcentrum. I vanlig ordning var det pyssel, teater, lek, bus och fika på schemat. Selma tyckte nog det var väldigt kul att ha med sig Elliot att busa runt med.

Idag gjorde vi premiär på Öppna förskolan på Ålidhem. Ja eller iaf premiär för Leila, jag och Selma var ju där en hel del när jag var mammaledig med henne. Sofia, Alice och Oskar kom oxå vilket var kul! Sedan innan hade vi bestämt träff med Jenny, Emilia och Minna. Så det var många kändisar på plats!

Är lite sur, måndagar är ju typ värsta bra TV-kvällen och så när jag ska börja se program 1 på min lista så märker jag att inga kanaler finns att se! Måste ju vara nåt fel på leveransen i hela området för det är bara myrkrig över allt, så irriterande!


                                                UFC har just blivit serievinnare                     Foto från folkbladet.nu
                 


Har inga nya bilder men ni får se några från mobilen...

                 
                                           Sötis!

                 
                                          Ännu en sötis!

                  
        
#1 - - Anonym:

Grattis igen Sara, och grattis Adam!



Igen bild på födelsedagsbarnet? =) Kram

Till top