Fortsättning följer...

Efter överburenhetskontrollen idag kan konstateras: Bebisen i magen mår bra, jag mår bra, detta innebär att hur och när denna graviditet kommer att avslutas ännu är oklart ;) Ny kontroll på fredag, då är jag i v 43 (!) får se vad dom säger då! Vikten på bebisen trodde barnmorskan låg på ca 3800-3900 gram nån stans. Så en större bebis än vad Selma var lär det bli!

Selma var glad över att få vara på förskolan idag igen. Hon ville inte gå hem när jag kom och hämtade henne. Jag trodde att dom skulle vara inne idag eftersom att det regnade så mycket, men när vi kom och lämnade henne så var alla avdelningar ute. Jag tycker att det är så bra, dom lär sig att vara ute i alla väder och jag tror verkligen att dom mår bra av lite frisk luft trots taskigt väder. Eftermiddagen hade dock varit inne-lek. Frisör, utklädning och "gömma nyckel" var lite vad dom pysslat med. Jag är lite nervös när dom leker frisör, det ligger ju lixom saxar framme på storbarnsavdelningen...

Paj med kallrökt lax blev det till middag, kanske bland det bästa jag vet! Nu lite mys innan läggdags för skrotis=)


 Selma poserar i några av hennes nya höstkläder, hon har ju vuxit ur det mesta så vi har shoppat!
#1 - - mormor:

Vad söt Selma blev i nya tunikan.

I morgon ska jag köpa present till våra vänners nyfödda bebis...Nu tycker mormor att det är dags för "våran" lill-skrutt.

#2 - - Hanna:

Men, inte ännu? nu börjar det bli dags tycker jag :) spännande! den kan ju inte stanna hur länge som helst där inte ;)

kram

#3 - - Sofia:

Vilka fina kläder! Skönt att bebisen mår bra men en tjurig rackare som inte vill komma ut! Kram

#4 - - Frida:

Åh så spännande det ska bli och se om ni får en flicka eller pojke:) Nu borde det ju vara dags att för den lilla krabbaten att ploppa ut ur magen;)! Själv längtar jag efter en till bebbe snart!

Kram Frida

Till top