Namn är klart!

Efter mycket grubblande har vi bestämt oss och det känns så bra! Låt mig presentera vår dotter ♥ Leila ♥

                           
                                                          Leila,
trött men fantastiskt go!

Igår hade vi besök av Johan och Johanna, dom fuskisarna åker en vecka till turkiet imorgon. Jag blir riktigt avundsjuk även om jag kanske inte är som mest sugen just för tillfället ;) Även vår granne Parvin tittade förbi för att gratulera till vår nya familjemedlem. Mycket gratulationer och fina presenter har vi fått sen vår andra prinsessa kom till världen, och det slår mig hur glada vi ska vara för att vi har så mycket fina människor omkring oss. Tack allihopa!

      
                                         Leila hos makarna Öquist, hoppas ni får en härlig resa!

      
                                                         Selma busar med Parvin

#1 - - Johanna:

Och jag som är avundsjuk på er :) Helt underbar är hon och Selma är ju världens goaste! Tack för igår, hade nog kunnat sitta kvar med den guldklimpen hela natten :)

#2 - - Sofia:

Världens finaste Leila!

#3 - - Hanna:

Leila och Selma. Jättefina namn på jättefina tjejor!

jag är så glad för er skull!

Än en gång, stort grattis!

Till top