Finaste flickorna ♥

Tiden går så snabbt! Tycker bara vi stiger upp på morgonen så är det plötsligt dags att lägga sig igen...Senaste dagarna har vi haft rätt lugnt. Leila börjar ha bra ordning på dygnet så jag får sova ungefär 4 timmar i sträck på natten, mer kan man inte begära! Selma har gått på förskolan hela veckan. Hon är så stolt när jag kommer och hämtar henne och ska visa upp sin lillasyster för alla, helst mer än en gång :) I torsdags var första dagen som Youssef jobbade igen, jag och Leila var och lunchade med Sofia och Oskar på Örnen medan flickorna var på förskolan. Det är verkligen så kul att jag känner så många som är föräldralediga samtidigt som mig! Idag medan Youssef var på jobbet tog jag och flickorna en riktigt härlig promenad. Vi promenixade till Coop och köpte lördagsgodis sen vidare till donken för lunch och slutligen hälsade vi på pappa på intersport innan vi gick hem igen. Med alla matpauser, toapauser och blöjbyten så tog trippen ca 5 timmar. Inte så konstigt att jag tycker dagarna går snabbt ;)

Slutligen några ord om fantastiska storasyster Selma. Hon är så snäll med Leila, passar henne, stoppar in tutten när hon gråter, hjälper till att bada henne och byta blöja. När hon sitter och håller henne idag så hör jag hur hon säger "Jag älskar dig, jag älskar dig jättemycket!" Sen får lillasyster pussar och kramar så att det räcker och blir över. Visst kämpar hon tidvis med sina avundsjuka, vill gärna oxå sitta i mammas knä, gosa och kramas med mig. Dock behöver jag aldrig vara rädd att hon gör Leila illa, vilket är så skönt!

Så här kommer en bild på världens vackraste, finaste, underbaraste, duktigaste, sötaste och mest magnifika flickor ni någonsin sett! (Det är min blogg så jag får skriva vad jag vill ;) )


                                                             ♥ Syskonkärlek ♥
#1 - - Anonym:

Skönt att allt verkar rulla på. Jag visste att selma skulle bli en jättebra storasyster!

Ni har verkligen två fina tjejer. Kram

#2 - - Hanna:

Skönt att allt verkar rulla på. Jag visste att selma skulle bli en jättebra storasyster!

Ni har verkligen två fina tjejer. Kram



#3 - - Annelie:

Oj så fina dom är!

Till top