vecka 42

Ja nu är jag i graviditetsvecka 42, det måste jag erkänna att jag inte trott att jag skulle få vara med om. Idag var ju den dag syrran hade tippat bebis på och jag kan meddela att det verkar sluta oavgjort med ingen vinnare i denna tävling. Jag mår bara bra, men känner mig rätt mättad på att vara gravid. Dom här senaste dagarna så har det lixom slagit åt andra hållet...att istället för att gå och vara beredd på att förlossningen ska komma igång så har jag istället börja glömma bort den lite. Har iaf fått en tid för överburenhetskontroll till veckan, förmodligen hinner jag gå dit och jag tror att detta kommer att sluta med att jag blir igångsatt.

Selma står i duschen och sjunger, denna älskade unge! Nu ska det bli lite lördagsmys innan det är dags för skruttan att hoppa i säng.


                    Lek i lekhörnan under trappen, tjusigt diadem pappa!


                                        Sångfågeln i duschen


                                            Älskling, förhoppningsvis snaaaaaaart storasyster!


                                                        Åsså måste magen dokumenteras!
#1 - - Sofia:

Ja ut ska h*n ju! Så visst kommer Selma bli storasyster och ni tvåbarnsföräldrar snart, spännande! Fin magbild! Kram

#2 - - Hanna:

fina bilder!

Selma är ju ett riktigt charmtroll. gullig sjunga-i-duschen-bild på henne :)

Kram till er

Till top