Positiv

Piggare känner jag mig idag. Flickorna börjar blir friska och det gör mig glad! Imorrn laddar jag för ögonoperation. Det är väl mindre kul men är en nödvändighet. Jag känner att min syn försämrats och det är lika bra att ta tag i detta nu när jag ändå är ledig. Så imorrn får jag en heldag för mig själv, hade ju förståss kunnat vara på nåt trevligare ställe ;)

Ikväll var jag på föräldrapeppen igen. Man får sig en och annan tankeställare även om jag inte tycker att utbildningen är någon direkt aha-upplevelse. För övrigt saknar jag mina fianste vänner och längtar efter en tjejkväll, var ju flera veckor sen sist när det på senaste tiden varit så mycket annat!

Selma frågade mig igår... "mamma, när jag kom ut ur din mage, bara rullade jag ut då?"  Jomen visst, är ju precis så det känns ;)

                 
                                         Regn idag, kanske det är vår nu ändå!?
Till top