Förkylda efter trevligheter

Vi är lite hängiga här hemma efter några fullspeckade dagar. Snoriga näsor och lite hosta men ändå så pass att vi orkar vara igång. Helgen har varit full av trevligheter. I fredags var det badparty med Junis på simhallen. Bad, musik, discolampor och stora badbollar bjöd kvällen på. Vi hade tagit med oss pyjamaser till barnen att ta på sig efter badet vilket var smart, dom somnade som stockar i bilen! I lördags var vi bjudna till Roukachis på Jones 18 års kalas. Full rulle med god mat, lek, dans och trevligheter :) Idag blev det att varva ned lite och umgås med mormor och Jeddi. Promenad i det vackra vädret och sen middag på Sofiehem.

Klantiga jag hade dragit med mig kameran för att sedan upptäcka att den varit på sen senast, vilket betyder dött batteri. Så här kommer en mobilbild...

          
                                                             Härligt att bada!

Idag blir Leila 5 månader! Hon är en riktig liten gladskit och allt som heter oroliga kvällar är som bortblåst! Hon somnar i regel vid 21-22 tiden och sover sedan hela natten till ca 9 på morgon. På den tiden ammar jag henne kanske 2 max 3 gånger. Jag har inte kännt mig såhär utvilad på länge även om vi de flesta nätter ligger alla 4 trångt i sängen. Hon har blivit väldigt stabil och kan nu oxå sitta korta stunder. Dock är hon inne i en riktig mammaperiod just nu. Youssef kan försöka trösta henne länge utan att lyckas, jag behöver bara komma in i rummet så skrattar hon och blir tyst. Det är inte alltid lätt att vara pappa :(

         
                                            Brudarna i familjen :)
Till top