Bilder!

Datorn är fortfarande seg, men det gick att ladda upp bilder idag. Så här kommer lite av vad vi gjort tillsammans med kusinerna...


                       Varit på Leos lekland


                        Spelat massor av spel, bla cranium, lotto, alias...


                          ... och Sami fick spöa morfar i monopol.


      Morbror Adam är aningens för seriös när han lär barnen dansa!


                              Vi har oxå myst...


                           ...kramats...


                                          ...myst mera...


                       ...och ännu lite mer ;)


                       Vi har poserat nyårsfina.

Nu slutade det funka att ladda upp bilder igen...fler en annan dag!

För övrigt börjar livet att rulla på som vanligt nu igen efter alla ledigheter. Selma ska på förskolan imorgon och Youssef jobbar på. I lördags var vi på busplaneten med Junisgänget och igår var vi först i bräntis och åkte pulka och sedan på 6-års kalas. Leila utvecklas snabbt nu. Kan sitta i sin matstol och greppar nu tydligt efter saker. Skrikkvällarna har varit få nu på sistonde så det verkar ge med sig. Jag har blivit besatt av wordfeud, fast jag tror mest det är nyhetens behag. Jag har dock inte riktigt kommit in i tänket än känner jag. Nu...godnatt
#1 - - Anonym:

Vad heter du på Wordfeud! Jag är också fast :-) adda mig Soffeproppen!!

Ni verkar ha haft det mycket mysigt och trevligt under ledigheten!! Härligt!!

#2 - - Moster M:

Oj så härligt vi haft det!

Till top