Dåligt med uppdatering!

Jag hinner inte skriva fastän jag är på semester. Vi gör inte mycket men har ändå fullt upp hela dagarna. Sen senast så här Leila börjat gå, 9 och en halv månad gammal. Hon har oxå hunnit få två tänder i överkäken. Hon är verkligen ett litet charmtroll just nu. Hon har dock haft det lite jobbigt med magen och är inte så matfrisk. Tur att jag ammar! Selma har blivit så duktig på arabiska. Vi har ju pratat med henne hemma och vet ju att hon förstår sen innan, fast det är verkligen sen hon kommit hit som hon fått fart på språket, hon babblar på för fullt med sina kusiner!

Igår var vi på stranden igen. Var blåsigt men ändå varmt. Vi har då inte haft brist på värme den här semestern. Det har inte regnat en dag sen vi kom hit! Ikväll så ska vi ha namngivelsemiddag för Leila, så nu är det full fart i köket här hos svärföräldrarna! Dags för mig att söva lilltjoppan så hon orkar med kvällens strapatser!
#1 - - jonna:

Jösses, kan gå och två till tänder. Hon har säkert fått mycket mer hår också! Åh vad jag längtar efter er!! Kraam

Till top