Asmae med familj är här!

Vi har inte träffat dom sen i somras och vi har verkligen saknat dom, men nu är dom här! Asmae, min kusin, tillsammans med sin man och ettårige son bestämde sig huxflux för att åka upp från stockholm. Vi ska ägna dagarna åt att surra, leka och bara umgås en massa!

Jag har nu flitigt börjat använda och förstå mig på min nya telefon. Fast än har jag inte förstått hur jag ska kunna blogga ifrån den! Det går ju inte att skriva nån text när jag går in från mobilen. Nån som vet varför? De flesta kort tas nu med den...

                      
                                   Sötnosen Amir har just fyllt 1år :)

                      
                                        Åsså världens finaste systrar förståss!!!

#1 - - Malin:

Under bloggrutan står det: "ändra redigerare" Om du trycker på den så ska det gå att blogga via mobilen. Prova!

Till top