Jamila 1 vecka

Inatt sover jag och tjejerna hos mormor och jeddi. Kände att jag måste uppdatera lite, det var ju så länge sen! Även morbröderna har varit här och vi har firat Jamilas 1-veckas- dag, på arabiska kallad saabah. Lammstek och tårta bjöds det på! Idag på dagen var jag och Jonna med minstingarna och vägde och mätte dom. Leila väger nu 8130g och är 69,5 lång. Även Jamila har vänt i vikt och börjat lägga på sig. Stora damerna :) Efter det blev det lunch på Mix, väldigt gott! Vilket vår väder vi har, +7 grader visade termometern och det riktigt slaskar ute. Lagomt kul var det dock när all snö på vårt altantak rasat ner och stängt för hela cykelbanan. Det är ju så vansinnigt tungt men då Youssef var på jobbet är det bara för mig att kavla upp ärmarna. Jag tror jag kommer ha duktigt med träningsvärk imorgon!

         
                                          Duktiga underbara Selma kan hålla lillkussen!

         
                               Ehhh...när blev min lillbebis en klumpeduns???

         
                                             Lyckliga familjen :)

         
                                                    Jeddi har fullt upp!

         
                                              Välkommen finaste lilla pyre Jamila

         
                                      Underbara, underbara unge ♥

         
                              Läsa med mormor är myspys

         
                         Ett barn i varje famn, så rika vi är, men vi saknar killkusinerna!

         
                             Leila poserade för mig igår :)
#1 - - Sofia:

Vilken härlig fest för Jamila! Och vilken söt nakenfis! Kram

Till top