Leila 6 månader!

Idag blev charmtrollet et halvår, tiden rusar verkligen fram. Hon är duktig nu vår tjej, ålar runt på golvet och ställer sig även upp på alla fyra. Känns inte som att det kommer vara länge kvar tills hon börjar krypa. Vi ska börja introducera mat lite mer kontinuerligt, än så länge har det blivit litt hipp som happ. Inga tänder har tittat fram än, Selma fick ju sina två första på sin 6 månaders dag. Jag vet att man inte kan räkna med att det ska vara lika för alla ens barn men det är ju så kul att jämföra!

Selma har haft sportlov vi har, lekt ute, åkt pulka, varit på busplaneten och badhuset mm...en riktigt kul vecka med andra ord! Idag var vi en sväng till öppna förskolan här på Ersboda med Emil, Alice och Oscar. Sen på kvällen kom Adam och Jonna förbi med en missnöjd liten tjoppa som jag fick äran att bära runt på en stund. Jag vet verkligen hur psykiskt jobbigt det kan vara när ens barn skriker och inte kommer till ro, så jag hjälper mer än gärna till om jag kan! Efter det blev det tjejkväll hos Sofia, lika trevligt som alltid :) Jag har äntligen köpt mig en ny mobil. Har inte fått den än men ska hämta den i veckan. En Samsung Galaxy sII blev det och jag tror jag kommer att bli nöjd!

              
                                               Snart så kryper hon nog!

              
               Den kan vara jobbigt om det är för soligt när man ska titta på barnTV

              
                                       Jag och Selma har åkt längdskidor :)
Till top