Kort om...

Blodomloppet: 5 km sprang jag. Det var riktigt mycket folk men väldigt trevligt. Vi var ett stort gäng från jobbet som var med! En månad fylld med träning och sötsaksstopp är fulländad. Vågen har visat några kilo mindre!
                           


Leila: Hon har gjort tandborstningspremiär i veckan, det var poppis! Hon har också börjat stå kortare stunder utan stöd. Klappa händerna har hon oxå lärt sig. Burkmat är äcklig. Salt mat är god. Jag längtar tills hon är 1 år!

                             

Selma: Har blivit stora tjejen. Kompisar är viktigt och hon leker dagligen med grannungarna här ute. Hon är ganska lättsam just nu, går bra att prata med henne och utbrotten är få. Hon laddar nu som mest inför hennes 4-års dag på tisdag!

                             

Livet: Vi laddar inför Marockoresa. Det börjar verkligen närma sig! Innan dess är det jobb, avslutningar, bvc-besök, kalas och mycket annat som ska klaras av. Min föräldrautbildning är avslutad, jag var rätt skeptisk efter de första gångerna men jag är faktiskt mer postiv till den nu. Känner jag har fått med mig bra verktyg för att underlätta vardagen. 

                             

                                                                 OVER AND OUT!
Till top