Jamila

Sen jag köpte ny mobil så fotar jag allt mer sälla med min systemkamera. En kväll här i veckan var dock lilltjoppan här och då passade faster på att knäppa några bilder!

                     

                     

                     

                     

                     

Annars då...vi njuter av det fina vädret, jag hoppas bara på lite mer värme! Selma leker ute med grannbarnen så ofta hon kan. Hon är så där härligt trött om kvällarna som man blir att av vara ute hela dagen. Hon har nog mycket intryck att bearbeta på nätterna för hon pratar för tillfället mycket i sömnen! Inatt vaknade hon tom och skrattade åt sig själv "haha..jag pratar med mig själv" sa hon yrvaket.

Jag och Jenny var med småttingarna på jobbet idag och bjöd på fika. Efter det tog jag en långpromenad hem. Känns bra i kroppen nu, Någon form av träning har det blivit varje dag i Maj!

                       
                                                     Favorit minen

                      
                                                          Selma-kavat!

                      
                                                        Prommis hem

                      
                                                      Fräsch sommarmiddag!
#1 - - Jonna:

Fina bilderna blev! Vi får ta någon fler gång när hon ler också! :-) och på flickorna tillsammans!

O himel vad god maten såg ut! Vi åt lunch på frasses idag. inte lika sommarfräscht kanske ;-)

Till top