Höst

Det regnar och regnar. Duktig mamma som man är så går jag ändå varje förmiddag ut i regnet för att Leila ska få plaska i vattenpölarna. Ungen är helt tokig i att vara ute, ofta hämtar hon sina stövlar och visar bestämt med hela kroppen att dom ska på och vi ska ut.Selma har sovit hos mormor och jeddi i helgen. Efter att dom lämnat tillbaka henne hann det gå två minuter innan hon konstaterade att hon saknade dom. Hon säger att hon tycker att vi ska flytta dit. Youssef håller på att måla inne på toaletten här nere. Förhoppningsvis blir det klart under 2012 ;)
 
Efter att ha bitit på naglarna hela mitt liv så tror jag att det är slut med det. Eller jag hoppas iaf att jag ska klara av att hålla i detta. Har ju nämligen inte bitit på över en månad! Känns bra att jag förhoppningsvis nu inte ska föra över den dumma vanan till barnen. Jag har storslagna planer på förvaringslösningar här hemma. Blir tokig på allt som ligger överallt. Återstår nu bara att se om jag lyckas genomföra mina planer de närmsta året.
 
                                                          Att plaska är kul!
 
                                                          Höstfint vid ytterdörren
 
                                                     En bild från när vi var i Falträsk, jag vill dit igen!
 
                                                   Världens bästa systrar!
 
                                            I fredags hade vi med oss kussen på baddisco på simhallen :)
 
                                                Vi får ofta höra att vi är lika, mammahjärtat blir alldeles varmt!
 
                                                       Leila har börjat gilla trehjulingen
 
                                        Projekt slutabitapånaglarna tar sig!
 
                                         Idag bakade Selma pappa av överbliven pizzadeg :)
Till top