25+0

Idag går jag in i vecka 26. Magen ser dock ut som en vecka 36, hehe :) Har haft väldigt jobbigt med foglossning de senaste dagarna. Igår var riktigt hemskt och i slutet av dagen kunde jag knappt lyfta upp benen i sängen. Hoppas att en massa vila ska göra susen så att jag får ha några pigga veckor till! Idag har vi utökat samlingen babysaker med ytterligare en bilbarnstol och en babysitter. Var min gamla gymnasieklasskompis Hanna som sålde på facebookloppisen. Helt perfekt att ha det kirrat!
 
I fredags var jag och Selma hos frissan. Selma fick göra premiär (förrutom en gång i marocko när hon var 2 år) och hon var så otroligt duktig och tålmodig! Jattetjusig blev hon, håret behövde en rejäl uppfräschning vill jag lova! Jag blev korthårig, eller nja, halvkort iaf, känns skönt. Tänker att jag inte lär ta mig iväg till frissan närmsta tiden framöver så lika bra att ta lite extra.
 
Kom förresten som vanligt på i sista stund att idag var sista dagen för att skicka in bilder till luciabilagan. Röda pyjamaser och tomteluvor gjorde att vi fick till en bild även detta år. Tur dom är söta i precis vad som helst mina små prinsessor. Bara tanken att nästa år få till en bild där alla tittar i kameran, gör mig svettig. Är ju nog med två!
 
               
                                                          v 25+0, det tar sig!
 
               
                                En av många bilder på goungarna!
 
 
#1 - - Syrran:

Snygg mage och söta tjejer!

Till top