Baciller

Jag blir less på alla bacillusker!  Nu ikväll har Leila åter igen feber. Det började igår med små blåsor på tungan. Idag var dom i princip borta men då kom febern istället. Selma är täppt i näsan och jag har ju fortfarande inte blivit helt frisk från förra förkylningen. Dessutom känns det som om jag konstant har ett hårstrå i halsen. Andra veckan med den känslan och jag blir tokig snart!  Nog om detta...ultraljudet idag såg fint ut. Är så tacksam över att småttingarna verkar må bra iaf. Är i vecka 35 nu och om allt går enligt planerna så blir jag nog 5-barns mor under kommande vecka! 
 
Vi har nu gjort skolval till Selma. Informationskvällarna i veckan var givande. Om hon nu bara får plats så blir det Ersängskolan som tjoppan börjar till hösten. Kändes verkligen så bra där så vi får hoppas att det oxå är det!
 
 
Till top