Kyla

Nu har den riktiga vintern kommit. -19 visade termometern när vi åkte från Sofiehem ikväll! Solskenet idag gjorde ändå att jag och tjejerna trotsade minusgraderna och inledde dagen med en busstur till sjukhusdammen för att mata fåglarna. Den lilla utflykten är fullt nog för en höggravid mamma och vi fick sedan hämtning därifrån. Dagen har sedan tillbringats på Sofiehem.  Mamma och pappa håller på att renovera och idag stod rivning av vardagsrummet på schemat. Youssef hade åkt dit före oss i förmiddags för att hjälpa till. 
 
Leila har kommit in i ett nytt stadium nu igen. Det kallas tjurighet. Allt ska hon bestämma själv och får hon inte som hon vill så hörs det! Extra mycket kör hon med mig nu, förmodligen för att hon märker att jag inte riktigt orkar med som vanligt.Tur hon är söt iaf! Kompishäng har oxå hunnits med i helgen. I fredags i Innertavle hos Jenny och tjejerna och igår hos Roukachis för att fira Farah som blev 21! Kul men slut blir jag. Längtar tills jag får tillbaka orken igen! 
 
Idag går jag in i vecka 35. Barnmorskebesök och nytt ultraljud är det som gäller i veckan. Nu drar det ihop sig. Magen är verkligen sprängfylld och jag inser att det inte är länge kvar tills jag är 5-barns mor, galet! Dessutom ska vi hinna med informationskvällar inför Selmas skolval i veckan. Tänk att min lillbebis blivit så stor!
 
      Svårt att hålla upp ögonen i solen!
 
        Snöhögar är alltid poppis
 
 
               Magen växer, resten av mig krymper...
 
        Kuddkrig med utklädd pappa innan läggdags ♥
Till top