v 34 (33+0)

Min mage är tung, när jag ska vända mig i sängen så känns det som om jag måste lyfta magen med handkraft för att den ska följa med. Så här mot slutet är det stor skillnad på att bära på ett eller fler barn. 
 
Idag har solen just så pass skymtat fram mellan molnen. Jag vet inte när vi såg den sist. Jag känner en extrem längtan efter solljus! Youssef har jobbat.  Jag var ute en stund med barnen på förmiddagen.  Sedan har vi varit på kalas hos Wille som fyller 10 år. Selma hann dock bara vara med i en timme innan hon skulle vidare på Dinas 8 års kalas. Snälla Mustafa både följde henne dit och hämtade henne sen för att jag skulle slippa gå. Guld värt med goda vänner, tillika grannar :-D
 
           Jodå nog syns magen alltid!
 
      Kall men härlig vinterdag. 
 
          Min stora fina kalastjej
Till top