Sömn

Att sova är lyx! Börjar kännas i kroppen att jag, senaste 2 månaderna, inte sovit mer än högst 4h i sträck. Jag kan komma på mig själv att gå och tänka på att få sova. Lär inte bli bättre efter inatt. Leila har fått magsjuka :( Tur det är vår och ljust ute iaf, annars hade det varit väldigt tungt.

Idag tog jag och barnen bussen till sjukhuset. Vi gick till sjukhusdammen för att mata fåglarna. Därefter åt vi lunch på kristallen. Jag var lite nervös över att fixa det själv med alla 5 barn. Fast som den supermorsa jag är så vägrar jag att ge mig utan att ha provat. Barnen skötte sig exemplariskt, är så stolt över Selma som verkligen är så duktig på att hjälpa till. Kan tex följa lillasyster på toaletten då mamma sitter och ammar. Inser dock att jag hade lite flyt också. Det kunde lika gärna varit total kaos! Ikväll var vi inte på Sofiehem, istället kom mamma och pappa hit. Trevlig kväll som då tyvärr slutade i spykalas för Leila.


Soffmys med 2 av 5!



Massor med hungriga fåglar!
#1 - - Johanna:

Ja du är då sannerligen en supermorsa :) jag som inte ens vill åka buss med ett barn! Men vem vet hur jag blir efter ytterligare några barn! Usch för magsjukan, hoppas den bara gör ett kort besök. Krya på henne och sprita sprita sprita så ni andra slipper!

#2 - - Sofia:

Bra gjort! Du är modig som vågar! Krya på dig Leila. Kram Sofia

Till top