Vardag och önskelista

Vi börjar verkligen komma in i vardagslunken igen. Då Youssef varit hemma så länge känns det dom om "första tiden" med trillsen varit så lång. Fast det gäller att ta vara på känslan för det blir nog inga flera gånger! Fantastiskt skönt att det blir vår och jag verkligen njuter av att vara hemma. I veckan är kusin Jamila och Jonna här. Så det blir en massa kusinbus. Leila och Selma har sovit på Sofiehem i helgen. Snart kommer Sofia och Johanna hit med småttingarna. Äntligen får hela babyligan träffas!

Jag önskar mig en torktumlare. Vet ni huuuuur lång tid det tar att hänga måååååånga bebiskläder? Sen önskar jag mig massage (jag bär rätt mycket barn just nu...), en personlig tränare, veckomatkasse, fönsterputsning, proffsfotografering av barnen (Vill se den som lyckas få alla 5 bra på bild)och ett nytt kök. Synd att det är så länge kvar tills tomten kommer! ;-)



Morgongympa!



Coolaste kusin Jamila!
Till top