Umgängeshelg!

Sen trillingarna kom har vi inte träffat lika mycket vänner som förut. Vi drar oss för att åka iväg med alla barn hem till folk då det mest blir att springa runt och passa hela tiden. Vi blir heller inte bjudna hem till folk lika ofta längre, vilket jag förstår, vi är lite för många helt enkelt! Jag kan uppleva att en del inte vill "störa oss" för vi "har så fullt upp". Det känns förstås lite trist att det blivit så men i helgen har vi iaf umgåtts massor! Lördagskväll var vi hos familjen Roukachi, det gick fantastiskt bra! Både barnen och vi var så nöjda. Idag var våra grannar/ vänner fam Erdogan här. Vi grillade hamburgare och surrade, mycket trevligt! Dessutom inleddes ju helgen med fredagsmiddag i vanlig ordning. Nu är ju även Jonna och barnen hemma så det var fullt hus. Annars har helgen mest bestått av städning. Jag passar alltid på att röja lite extra när Youssef har ledig helg. Selma har också varit på badkalas, jag och Yones följde med. Vi fick lite egentid och första gången för lillgubben på ett badhus (ytterligare en sak man ej gör med trillingar). Han var mycket nöjd ❤

En av de charmigaste killar jag vet! Det är galet ofta folk fastnar för han utseende och personlighet och jag förstår varför! ❤💕💋


Till top