Utvecklingssamtal

Igår var jag på utvecklingssamtal på förskolan. Selma är glad, uppfinningsrik och bestämd var frökens ord. Hon säger att hon sjunger högst av alla på sångsamlingen och sprider positiv energi i gruppen. Hade ju aldrig kunnat tro annat om vår lilla sötskrutt! Det var roligt att höra om hur dom tycker att hon utvecklas, dom ser ju säkert saker som man inte ser själv. Dom har oxå varit duktiga på fota så jag fick se bilder på vad dom pysslar med på dagarna.

Det slog mig idag hur duktig Selma blivit på att prata. Hon pratar mest i meningar nu, och hon kan ju faktiskt förmedla allt hon vill. Vi var till Faten och  barnen idag en stund efter middagen. Selma tycker att det är väldigt spännande med deras lilla bebis. Hon berättade för mig på väg dit att hon skulle "klappa fint". Kloka damen :) Väldigt kul att träffas var det, och vad stor lillkillen har blivit, det går fort!

Det är ju så härligt att det är ljust så länge nu. Vi har senaste dagarna varit ute en stund efter middagen. Skrutt är ju tokig i att vara utomhus och vill sällan in. Dörren kan man aldrig lämna på glänt en endaste sekund för då är hon snabb på att smita:)


  
Selma är galen i oliver, en dag hittade jag henne med nävarna fulla då hade
hon varit i kylen och tagit för sig själv...

  
                                       Selma visar näsan :D

  
Selma har fått nya solbrillor, hon skulle ha dom på huvudet då hon sett mig ha dom så...
  
  
  
Till top