Barnvakt

Ikväll har vi varit barnvakt åt Wille och Yasemine, dom kom till oss vid 16, vi åt middag här och sen gick vi över till dem så att de kunde lägga sig vid 20. Allt gick frid och fröjd fram till att Yasmeine spydde i sängen. Det var bara upp, duscha henne och låta henne sova i soffan istället, lillstumpan...Jag hoppas att det inte är magsjuka! Vi såg Narnia på TV, den filmen är ju riktigt bra=) Sen såg vi oxå finalen av stjärnor på is. Förstod att Markus skulle vinna men tyckte faktiskt att Jesper åkt bättre i finalen. Nu ska jag gå och lägga mig, imorrrn blir det julmarknad på Gamlia, nattinatt

              
                                                            William busar med Selma

              
                                                                Alla vill va´ med på bild=)

             
                                                                  Selma läser tidningen

      
                                                          Åsså bilder från igår ;)

             
                                                 
Fika med mormor på Station

           
                                                                       TA UPP MIG!!!

            
                           Selma kör farbror Walles stol, ungen ska pilla på ALLT!
#1 - - Sofia:

Va stora Wille och Yasemine blivit!

Småbarnsåren går verkligen fort gäller att ta vara på tiden. Hade hon magsjuka?

Vi ska iväg på julmarknad på Nordanå, tur att det fanns en här i stan också, jag är ju alltid på Gammlias! Ha en skön andra advent! Kram

Till top