I VK

Jepp idag var Selma i VK:s lucia bilaga. Tänk att bland alla dessa barn så hamnade Selma mellan sina två kompisar Emilia och Alice, så det var lätt att hitta igen dom alla tre! Idag på dagen så har jag och Selma varit och hälsat på Johanna. Det var mycket trevligt. Vi har inte varit hos henne på jätte länge, hon hade fått det så fint med sina nya tapeter! Tyvärr glömde jag kameran där, så bilder kommer imorrn när jag hämtat den... Sen var mormor och morbröderna här på middag, idag blev det chicken tikka, mycket gott=) Nu tittar vi på Idolfinalen, jag som inte alls har följt programmet i år, tyckte att jag åtminstonde kunde se slutet, vad duktiga dom är!


                  
                                                              Bilden i tidningen
#1 - - Hanna Sardén:

vad fin jul-bild på selma :) hon är verkligen hur söt som helst!!! :)

hoppas allt är bra med er! kram Hanna S

#2 - - Sofia:

Så söt bild!

Mamma och pappa är påväg hit, ska bli skoj att få dem på besök, länge sedan de var här.

Det snöar massor, tung snö. Jag var ute och skottade gården imorse, tog säkert 20 min och jag blev helt svettig.

Ha en bra Lucia! Kram

#3 - - Jonna:

Jag tror jag såg henne i tidningen, vad söt hon är! kram

Till top