Saffransbullar och besök

Idag har vi varit hemma hela dagen. Jag har bakat saffransbröd i långpanna och städat lite. Det var då inget trevligt väder så det kändes inte så lockande att gå ut. På eftermiddagen kom Emma på besök. Vi drack té och åt nybakade bullar, det var mysigt! Nu ska jag snart gå och lägga mig tror jag, känner mig trött ikväll. Selma sover redan, även ikväll i sin säng=)

               
                                                          Emma och Selma

              
                                   Kex och plommonpuré i hela ansiktet men glad!

              
                     Selma är snabb på att sno mat, här har hon fått tag i en banan=)

             

#1 - - Sofia:

Vilken söt klänning.

Gott med lussebulle. Vi ska på julavslutning på öppna förskolan idag.

Hade tänkt städa medan Alice ligger ute och sover men jag blev lat och hamnade vid datorn.

Kram

#2 - - Syrran/Moster:

Nu har jag läst ikapp lite igen! Det är så mycket fina kort på söta Selma, hon ser så glad ut hela tiden. Vilken underbar tunika hon har på sig!!!

#3 - - fäten:

ja!!nu var det några dagar sen jag skrev i bloggen ,har inte riktigt orkat..men jag måste säga att selma är jätte söt och glad på alla kort och vad duktig hon är på att smaka allt möjligt allt ska i mun=)självklart måste man smaka på allt hur ska man annars ana vad det är ehii=)





Men jag är ledig till helgen Sara vad tror du? ska vi bjuda oss på fika hos dig ?!det låter väl inte så pjokigt eller?? ja ..vi kan väl höras i tel.

puss o kram

Till top