Tillbaka på universitetet

Ja idag har jag varit tillbaka på universitetet, men bara för en stund. Jag har gjort det som var det roligaste med att plugga där, gå på fiken=) Vi träffade Emma när hon slutade jobbet och tog en kopp té på det "nya fiket" i samhällsvetarhuset. Det var väldigt mysigt, men inte riktigt gjort för barnvagnar. Jag fick bära upp vagnen sista biten uppför en trapp. Sen var Selma med morbror Adam och mormor, medan jag tränade step. Nu har har jag just sett cityakuten, det kommer aldrig mer att bli sig likt utan dr Pratt, buhu..buhu...

         
                 Det är full fart framåt med gåstolen, mamma och pappa får akta tårna!

         
                                         Emma och Selma med en socka=)

         
                    Morbror Adam och Selma surfar, det verkar vara nå´t spännande...

#1 - - Sofia:

Ja det ser verkligen spännande ut =). Hur kunde Dr Pratt dö? Trodde absolut inte att det skulle hända.... =(. Kram

#2 - - Johanna:

Jisses, måste va nån barnförbjuden sida dom surfar omkring på :) som jag sagt förut, ni borde göra ett grimasalbum!!

#3 - - Emma:

Hej!

Kul att ta en titt på Selmas och din blogg! Vilken otroligt söt dotter du har!!:)

Kram Kram!

PS. Såg oxå just ER inspelat - och jag grinade...så sorgligt! DS.

#4 - - Emma:

Hej!

Kul att ta en titt på Selmas och din blogg! Vilken otroligt söt dotter du har!!:)

Kram Kram!

PS. Såg oxå just ER inspelat - och jag grinade...så sorgligt! DS.

#5 - - Emma:

Ooooopssss...det blev visst två inlägg...så kan det gå om man är ovan blogg-tittare;)

Kram!

#6 - - fäten:

Ój vad nyfiken hon är.. vad är det som händer framför henne?..undrar vad det är hon ser på????

Hon riktigt go Selma,pussa henne massor

Till top